lørdag 18. august 2007

Høsttegn

Et sikkert høsttegn er at man må begynne på jobb igjen. Etter å ha hatt en lang ferie, er det på tide å begynne en normal hverdag igjen. Vi har hatt en uke med planlegging og kurs. Har skolestarter selv, så jeg må vente en ekstra dag med å møte elevene.
Det har vært full fart med martna før arbeidsstart. Gjorde ikke så mange varp på martnan, men handlet garn til spiderman- teppet. Perfect til 15kr nøstet. Ellers kjøpte jeg karisma superwash som jeg hekler bølgeteppe av.
Vi var på en kjempekonsert med Nilsen/Aalberg. Tøft av Leifen å stå på scenen en uke etter begravelsen til onkel. Lillebror var begeistret etter å ha hørt gufar Leifen synge tre sanger før på dagen. Han skjønner ikke hvorfor han ikke får bli med på konsertene på kvelden...
I martnan er det tradisjon å kjøpe skolesekk til førsteklassingene, så mamma kjøpte til lillebror. Sekk til storebror måtte jeg betale selv.
Lillebror har bursdag uka etter skolestart. Jeg tar den enkle varianten og har selskapet på McDonalds.

Ingen kommentarer: