onsdag 4. juli 2007

Ferietid





Vi har hatt ferie i 14 dager. Det var deilig. Vi kjørte til Kristiansand hvor vi nattet over på hotell Arken, og var en dag i Dyreparken. Videre tok vi båt til Danmark. Vi leide leilighet ved Kattegat feriesenter, noe vi kommer til å gjøre igjen. En super plass både for store og små.
Selvsagt ble det handlet garn. Prøver nok en gang på jordbærgenser til snuppa jeger gudmor til(kjøpte i fjor også, men rota vekk mønsteret). Kjøpte det orginale Isagergarnet til, noe som selvsagt var enormt dyrt. Ellers kjøpte jeg garn til prinseteppet, noen nøster Debbie Bliss, noen nøster for å prøve ut, og sist men ikke minst to store hesper Kauni kunstgarn. Å som jeg gleder meg til å strikke! Må nevne at jeg fikk kjempegod service og beskjed om at jeg bare måtte ringe så skulle de sende meg garn. De hadde også kjempemye stoffer til quilting. Navnet er Garn- og systedet i Grenaa, Danmark

Ingen kommentarer: