lørdag 7. juli 2007

Hjemkomst


Da vi kom hjem fra ferie, hadde lillesøstra mi rydda hele huset, oljet treplatten, grunna rekkverket på verandaen, vaska alle klærne på vaskerommet og klipt plena. Jeg ble så glad at jeg ikke helt visste hva jeg skulle si. Ikke nok med det, men hun hadde kjørt til Verdal for å kjøpe kleklypepose til meg. Vi var nemlig på Verdalsmartnaen før jeg dro på ferie, og der kjøpte jeg meg en slik pose. Etter at jeg kom hjem angret jeg meg for at jeg ikke hadde kjøpt en i bursdagsgave til naboen min. Etter mye fram og tilbake ga jeg bort posen i gave. Søstra mi sa hun hadde sett at det var med tungt hjerte jeg gav den i fra meg, derfor hadde hun kjørt ens ærend til Verdal! Snakker om å ha verdens snilleste søster.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott:-D
Du må nok være en bra søster du også altså for å få så pen behandling!Jepp:-)

Anonym sa...

Snakk om å ha en snill søster da :)